@rickyjuand

Story Time
2021-05-28 08:17:10 (UTC)

Diary 5

sebentar lagi bulan ini akan habis. hal apa saja yang dilakukan sekarang? aku harapa semuanya lancar hari ini dan selalu mengoreksi diri kesalahan apa yang telah diperbuat selama hidup.

akhir ini aku bermimpi akan kesembuhanku semoga mimpi itu menjadi kenyataan dalam hidupku bukan hanya sebuah buah tidurku sekejab saja. ku ingin mimpi itu menjadi kenyataan dalam perjalanan kepedihan yang ku derita ini. sungguh di luar nalar aku menjadi gila dan stes memikirkan semuanya.

akankah kebahagian itu bakalan muncul? aku tidak mengetahui semuanya hanya waktu yang bisa memberikan jawaban semuanya,

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

soon this month will end. what do you do now? I hope everything goes smoothly today and always corrects myself for what mistakes have been made in life.

lately I've been dreaming of my recovery, hopefully that dream will come true in my life, not just a fruit of my sleep for a moment. I want that dream to come true in this journey of pain that I suffer. really beyond reason I went crazy and stressed thinking about it all.

will that happiness emerge? I don't know everything, only time can tell me everything.




Ad: